Menu

Dienst na verkoop


 Er is een probleem met uw bestelling? 

 

 Er is een technisch probleem met uw bestelling 

Wanneer uw toestel nog binnen de garantieperiode is, neem dan contact op met de fabrikant.

 Zij komen het toestel gratis voor u herstellen of vervangen onder garantie. 

 


 

 Eigen hersteldienst 

Uw toestel valt niet meer binnen de garantieperiode, of u wenst geen beroep te doen op de fabrikant?

 Dan kan u steeds op onze eigen hersteldienst beroep doen. 

Wij werken 7/7 en kunnen meestal binnen de 24u een technieker langs sturen.

 

 Tarieven 

 Ongeacht de garantietermijn is deze dienst betalend!

 tijdens kantooruren :  125 €

 buiten kantooruren :  175 €

 


 03/284 55 55 


 

 Er is een administratief probleem met uw bestelling 

U heeft een opmerking of vraag betreffende uw bestelbon, factuur of de levering van uw bestelling?

Bel dan met een medewerker van onze webshops.

 


 03/284 55 55 


 

© 2015 - 2019 ik-plaats-zelf | sitemap | rss